BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 6, 2009

Kenapa?

Lebih setengah tahun blog ni tersadai, sekarang aku kembali.
susah btol bila jadi lelaki yang suke membebel ni,
ade je bende nak cerite, tapi kureng btol yang sudi mendengar
spoil!

due-tige ari ni aku asyik layan lagu rossa-pudar, tattau la nape, mungkin sebab rambut palsu dia tu cun sangat =.="

rase rindu kat mimi, tapi die kat India, isk!

kadang-kadang aku rasa cam best je kalau mase boleh diputar balik... aku nak jadi baby balik... takyah pening2 kepala dengan segala cabaran kat dunia ni..wat pening je.. Dah la Malaysia sekarang dah mula tak stabil, ni semua sebab ade orang dangkal dan tamak punye pasal la..

ape lagi aku nak cakap.. apsal sume org kedekut sangat dengan duit??? bukan boleh bawak mati pun, bengong btol la manusie ni.. aku pon ske duit, tp x de la sampai nak bunuh orang, atau buat kekecohan melampau..

Ntahla, baru2 ni aku rase kehidupan kat dunia cam boring je.. kan bagus kalau aku dapat masuk syurga.. itulah yang aku fikir, tapi aku hidup lagi, kenapa? y? tim kai a? apa tujuan aku hidup? kenapa zaman ini? kenapa di Malaysia dan bukan di jepun?

Jawapannya, hanya Allah swt yang tahu.

Tapi, jawapan yang bermain di fikiran aku, mungkin dah tiba masanya untuk aku kembalikan keagungan tamadun Islam di muka bumi, tapi mcm mana? aku sendiri semayang pun tak betul, haha. Kata orang, betulkan diri sendiri dulu, baru dapat betulkan orang lain..

Ok la, kita mula dengan diri sendiri dulu ye.. betulkan niat, hidup dan mati demi Allah swt.
pastu masuk fasa 2, buat apa yang islam suruh, tinggal apa yang islam larang.. mak ai... bab ni mcm susah.. tu belum fasa 3 lagi.. fasa 3, pengaruhi kawan2 supaya buat fasa 1 dan 2.. apsal bunyik cam MLM je? tapi takpe, ni MLM yang bagus.

banyak bunyik plak aku.. cam la aku bley buat.. isk.. slow slow la buat

Tak Dapat Buat Semua, Jangan Tinggal Semua

1 comments:

Anonymous said...

pndai gk ko mrapu rpa ny.blog ptama aq bca dn trus ttarik.uUuupz2..lobang idong 2 kontrol ckit.jgn ovrdose plk thap kekembangn ny..