BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 17, 2009

Tutup Buku Lama, Bukak buku baru

yeah! smalam aku final keje sbg promoter, walaupun demam selsema, bukan h1n1 ye!
tapi sales jatuh teruk, supervisor tgk pun agak terkejut, haha.
tp, tu menandakan power tak power aku promote.. sbb time aku sihat, sales mmg gila gila la.

oh.. aku rasa nak berehat dulu sebulan Ramadhan ni..
sambil2 tu kita buat la business Kenshido ni.. tak laju sangat tak slow sangat..
kata orang, sedang sedang saja.. haha

ade plak orang tanye apsal aku single.. aduh..
dah aku x de awek, single la, tak gitu?
tapi aku nak buat business ni, x de masa dan wang nak labur kat awek awek ni.
sorry ar kepada kaum perempuan..
tapi kaum ni mmg suka makan free, dan beli barang suruh bf bayar..
aduai.. aku bukan tukang cop duit la..
tapi kalau untuk family aku, berape pun aku sanggup bayar, hahaha!

Kalau Tak Mampu, Jangan Buat-buat mampu. Nanti Mampu(s) =X

1 comments:

Anonymous said...

eh,yaka smua pmpuan g2?aduh..aq xprasan plk la.adess..